Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2014 19:48 - Пак идват избори ....
Автор: plushok Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3144 Коментари: 8 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Политически съм не ангажирана. Не гласувам. Избягвам да слушам и предизборните клипове и реклами, но човек не може да се абстрахира напълно. Дочувам по нещо от телевизора и се чудя какво мотивира обикновения човек не само да гласува, но и да си въобразява, че гласът му ще промени нещо. Хайде на там разните му БСП, ДПС, АТАКА, от няколко години ГЕРБ и другите по дребни партии и партийки им свикнахме. За който и да се гласува - все тая. Защо тогава и главно ОТ КЪДЕ се намират средства за скъпите рекламни телевизионни клипове, плакати и листовки? Едните (големите донякъде разбирам - борят си се за кокала партийците) донякъде са ясни, но другите. Пак пари са мотивът, а не да направят по-лесен живота на народа. В % отношение на събрани гласове независимо дали са да спечелят (повечето дребни дори не ги вълнува това) някаква власт, е да получават 4 години от нашите парички, който по ЗАКОН им се полагат.
Направо ме шашна кампанията на Бареков. О, мили Боже, какви ще ги дъвчиш журналистче ако евентуално спечелиш? И не е само той. Надето и тя там в кюпа. Забравих името на другата "дама" дето в ЕС ни резна атомната енергетиката.
България е единствената държава, която не преминава, а преживява в преходния период вече повече от 20 години.

Къде отидоха младите ни умове и надежди? В чужбина естествено. А другите ни сънародници, които бяха принудени да си вадят прехраната в чужбина? И да работят каквото намерят само за да поддържат съществуването на родителите  и децата си останали в прекрасната ни Родина.

ЗА КОГО ЩЕ ГЛАСУВАТЕ ХОРА И КАКВО СИ ВЪОБРАЗЯВАТЕ, ЧЕ ЩЕ ПРОМЕНИТЕ С ГЛАСА СИ?

Знам какво ще отговорят някои. Че именно с гласа си ще успеем да променим нещо. Не, нищо няма да промените. Както не го променихте през последните 20 години.

Затворен кръг? Квадратура на кръга? Или може би параграф 22?

Бог да пази България от собствения й народ!





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз съм от другите дето все гласуват. ...
16.05.2014 21:02
Аз съм от другите дето все гласуват. Но тоя път съм много разколебан, защото аз гласувам за БСП, а те предадоха Русия. А тя е много по-ценна от БСП. Ще остана в къщи и без това ЕвроГейския съюз не ме интересува и желая да се разпадне по-бързо.
цитирай
2. jelezov - "Политически съм не ангаж...
17.05.2014 11:32
"Политически съм не ангажирана."
Абсурдно съждение! Човекът по определение е политически ангажиран. Тази истина обикновено се аргументира с мисълта на Аристотел, че Човекът по природа е политическо животно. А и текстът, който демонстрира политическа ангажираност доказва, че тази първоначална теза е или поза, или недомислие. Слушах с голям интерес дебатите между петте кандидати за Председател на Еврокомисията. Останах жестоко разочарован, но въпреки това ЩЕ ГЛАСУВАМ, защото пред социално отговорния човек съществуват само две възможности: или да гласува, дори когато се ръководи от принципа за избор на по-малкото зло, ИЛИ да грабне калашника и да хване Балкана. За втората възможност за сега липсват условия и обстоятелства. Затова ще гласувам. В този момент за целокупна България кандидатите на Коалиция за България и кандидатурата на Алексис Ципрас за председател на Комисията са най-малкото зло.
цитирай
3. plushok - jelezov
17.05.2014 17:34
Че защо да е абсурдно?
Човек не може просто да е "политическо животно". Такова се става с определена нагласа. Не го ли иска или няма ли я точно тази нагласа - не е политически ангажиран.
цитирай
4. plushok - kushel
17.05.2014 17:36
Кушел, тази твоя преданост към Русия винаги ме е интересувала: от кога съществува, как я поддържаш в теб и главно - защо?
Поздрав!
цитирай
5. анонимен - Аз съм честен и признателен човек. ...
17.05.2014 23:15
Аз съм честен и признателен човек. При мен всичко и чисто и искрено. Аз съм зодия Дева и самоуважението за мен е най-голямата ценност. Никога не бих извършил нещо от което да се срамувам, дори за милиони.
Народ, който е жертвал 130 хиляди свои синове за нашата свобода заслужава вечна признателност. Мога да напиша сто страници по въпроса, но и това стига. Бих убил всеки, който нападне Русия, дори да е от БСП. Аз съм се клел като войник и то е за цял живот. Сега по-ясно ли ти стана?

цитирай
6. plushok - Благодаря Куш.
18.05.2014 09:47
kushel написа:
Аз съм честен и признателен човек. При мен всичко и чисто и искрено. Аз съм зодия Дева и самоуважението за мен е най-голямата ценност. Никога не бих извършил нещо от което да се срамувам, дори за милиони.
Народ, който е жертвал 130 хиляди свои синове за нашата свобода заслужава вечна признателност. Мога да напиша сто страници по въпроса, но и това стига. Бих убил всеки, който нападне Русия, дори да е от БСП. Аз съм се клел като войник и то е за цял живот. Сега по-ясно ли ти стана?



С теб разговорът ще бъде интересен.
цитирай
7. minevv - не
19.05.2014 15:58
зачертай ги всичките
цитирай
8. plushok - :D
19.05.2014 18:07
minevv написа:
зачертай ги всичките


Хи-хи, да.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plushok
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 465777
Постинги: 82
Коментари: 603
Гласове: 1198
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031