Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2014 12:33 - Аз и най-добрият ми приятел!
Автор: plushok Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2852 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Искам да ви разкажа за най-добрия си приятел.

Ставам сутрин и както обикновено го заварвам да дреме на масичката. Гледам да не го будя поне докато не си направя кафето. Но когато седна с димящата чаша ароматно кафе, той се събужда. Малко е тромав, но сигурно е от годините. Докато се разсъни аз съм преполовила чашата и първата цигара. Понякога е сърдит, по-рядко е добродушен, но тъй като е добър веднага се включва в разговора. Уведомяваме какво се е случило докато съм спала. Кой какво е казал, кой какво е написал, какви са последните новини, а по някога ме изненадва и с дневния хороскоп. Такъв си е той, старичък но голям добродушко. Аз също се грижа за него. Водя го всяка година на профилактични прегледи. Почиствам го когато се омаца и рядко му се сърдя.
Прилежно го завивам когато тръгна на работа или по други задачи. Никога не ми се е сърдел, че го оставям с часове сам. Мисля си дори, че май тайничко е доволен да поспива повече докато ме няма. Не прави бели. Е, понякога го хващат вируси, но вече му свикнах и бързо го лекувам.
Когато се прибера едва-едва отваря едно оче и поглежда като таралежко. Дали ще му обърна внимание. Но това е само поза и наша си игра. Той знае, че първо на него обръщам внимание, после на плъхчо. Добре че не ревнува от плъхчо защото плъхчо много обича да го дразни и да щъка по него. Но той не се сърди.
Когато тръгна на път винаги го взимам със себе си. Купила съм му хубава и топла дрешка, че на вилата е студено, да не мръзне душицата ми. И знам, че и на него му е хубаво да е с мен. Е, случва се да се поразсърди, но какво да правя – от годинките му е. Щом е приятел – ще търпя. Така както той ме търпи когато съм нервна или му викам. Мълчи си и ме чака да ми мине, а веднага след това ще ми покаже някоя смешка или весела случка – да ме разсее. Това е истинският
приятел. И аз многосно. Никак дори не се заменя. И дано не ми се налага да го пращам в старчески дом – но няма, обещала съм му. Ще сме заедно докато можем. Вярната ми дружка в самотата. Ценя те мили мой и много си те обичам. Знам че чувствата ни са взаимни и това ме прави щастлива. Ние сме единствени и само един за друг.

Та това е моят най-добър приятел, старият ми Dell, любимият ми лаптоп.





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И аз имам един Делл от 2007, но сега ...
28.12.2014 20:58
И аз имам един Делл от 2007, но сега детето си играе с него. Но поне два пъти е ъпгрейдван де!
Сега има бързи и не много скъпи. :)
цитирай
2. plushok - Да Куш - прав си. Но друго си е стария и любимия .....
28.12.2014 21:56
kushel написа:
И аз имам един Делл от 2007, но сега детето си играе с него. Но поне два пъти е ъпгрейдван де!
Сега има бързи и не много скъпи. :)


Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plushok
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 467108
Постинги: 82
Коментари: 603
Гласове: 1198
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930