Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2013 16:22 - Дългоочакваната книга на Дан Браун – „АД”
Автор: plushok Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 10060 Коментари: 8 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Толкова дълго чаканата от мен книга на Дан Браун – „Ад” се оказа едно голямо разочарование.

Да, тя е един прекрасен пътепис обогатен с точно описани места, архитектура, иконографски тълкувания, исторически факти и църковни постулати. Но - до тук.

Има лек намек на нещо средно между криминале с привкус на любовни трели, точно описание на дрехи, обувки, съдби, катедрали, гробове и преразказани (та чак дублирани) истории. И това е – нищо повече.

Да, тръгнал е от интересна, но отдавна преекспонирана идея, която  определено му е убягнала в развитието на сюжета  и трупането на обем. От всичките разточителни 540 страници можеше да се получи наистина добро книжле от не повече от 200 страници. Разтеглени събития във времето и пространството, при някой дори се къса връзката, за да се възстанови неочаквано в по-късен етап без на читателя да му стане ясно как аджеба е направил връзката. Нещо като кърпена дреха: от тук и от там, съшито с бели конци и изсмукана от пръстите сюжетна лилия. Може би ако беше придружена от снимки човек нямаше да се загуби сред многословието на автора.  Да не говорим, че оставя произведението си с отворен край. (Пази Боже да реши да го продължи).

А световните медии гръмнаха по нея, очаквайки нещо като "Шифърът на Леонардо". Но се оказа слаба, много по-слаба и седи като преработена от предходната. Като опит да я копира, но определено не се е получило.

А аз бях един от най-ревностните му читатели и почитатели. Безкрайно съм разочарована.





Гласувай:
5



1. vestitelkata - Може би щеше да ме заинтригува този ...
21.06.2013 16:46
Може би щеше да ме заинтригува този автор и да му стана почитателка още в началото с "Шифърът на Леонардо", ако по една случайност преди това не бях прочела оригиналната книга - " Светата кръв и свещения граал". Той я беше препсисал 1:1 и просто останах отвратена от тази постъпка. За мен лично Даун Браун не е истински писател.
цитирай
2. drakulla - Цялата
21.06.2013 17:07
работа е чрез огромния си тираж да накара читателите да се замислят за измисления проблем пренаселеност. Защото прореждането наистина предстои. Всъщност, около 30 % от мъжете са наистина стерилни.
цитирай
3. plushok - Уважавам само първата му книга - "Метеоритът" - няма нищо общо с останалите и найстина е добра.
21.06.2013 17:17
vestitelkata написа:
Може би щеше да ме заинтригува този автор и да му стана почитателка още в началото с "Шифърът на Леонардо", ако по една случайност преди това не бях прочела оригиналната книга - " Светата кръв и свещения граал". Той я беше препсисал 1:1 и просто останах отвратена от тази постъпка. За мен лично Даун Браун не е истински писател.

цитирай
4. plushok - Проблемът с пренаселеността наистина съществува, но дали от вирус 1/3 са стерилни ....
21.06.2013 17:21
drakulla написа:
работа е чрез огромния си тираж да накара читателите да се замислят за измисления проблем пренаселеност. Защото прореждането наистина предстои. Всъщност, около 30 % от мъжете са наистина стерилни.

цитирай
5. ferdi - За мен е засегнал адски актуален ...
21.06.2013 17:35
За мен е засегнал адски актуален проблем, а всичко това с милиардера ми навя на доста реално случващи се неща свързани с дейността на едно друго семейство милиардери, дето именно в тази посока развиват огромна дейност- и според мен успешно!!! И със сигурност начина по който завършва - почти съм убедена, че една част от това е абсолютна реалност за нас. Та книгата ми хареса, прочетох я на един дъх :)
цитирай
6. drakulla - Проблем с пренаселеността няма
21.06.2013 17:44
Доказано е, че цялото население на земята може да се побере на територията на Австралия с по няколко акра земя и пак ще остане ненаселена територия. Проблема е измислен, както и глобалното затопляне.
цитирай
7. drakulla - ferdi
21.06.2013 17:45
ако наистина мислиш това, което си написал/написала - аз съм ужасен. Но той нали за това си е продал душата - да излъже колкото може повече хора.
цитирай
8. plushok - Да!
21.06.2013 18:16
drakulla написа:
ако наистина мислиш това, което си написал/написала - аз съм ужасен. Но той нали за това си е продал душата - да излъже колкото може повече хора.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plushok
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 465452
Постинги: 82
Коментари: 603
Гласове: 1198
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031