Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2011 20:41 - Някои неща ме озадачават в блога.
Автор: plushok Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 30369 Коментари: 74 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Някои неща ме озадачават в блога:

1. Имало някаква първа страница, за която всеки мечтае, мечтае да попадне там. Е и? После? Какво се случва? Какво става като се попаде там? Изгъделичкали сте личното си АЗИ и после?

2. Много от хората тук публикуват неща, които другаде няма къде да прочета. Дали ще са копи-пейс от Гугълчо или не – все тая. Ще ми трябват векове, за да попадна точно на това, което е публикувано и ме е заинтересувало. Както и хора, които ми предоставят синтезирана информация, която ако реша АЗ да потърся ще ми отнеме милион години, но ТОЙ/ТЯ ми я предоставят на готово. За което им благодаря!

3. Защо трябва да има АНОНИМНИ?

Абе ЧОВЕЧЕ, ако искаш да кажеш нещо, искаш да изкритикуваш нещо, искаш да „ухапеш” някого, искаш за попиташ нещо – направи го: застани ако не зад името си поне зад никнейма си и изкажи мнение, критика или просто твоята гледна точка.

4. Иска някой да създаде  определена насока на мислите на околните: прочети какво е пи-ем? Научи се да го правиш и тогава .... прави го, ако ти стиска.

5. Борите се за брой мнения или брой положително гласували: и КАКВО ОТ ТОВА? Аз пиша когато ми харесва нещо и правейки го определено не ми пука дали това ще хареса някому или не. Мисля, че съм създала няколко рехави положителни връзки с други блогъри и ДА: ще се съобразявам винаги с тях, но не и с някаква полити на БЛОГАчленуващите. Пък може и това да не направя. Както казва един познат блогър „на моя територия сте” – като не ви оттърва минавайте на отсрещния тротоар.

6. За какво се борите?

Въпросът е към тези, които винаги са напреки. Трупате мнения ли? И като ги натрупате – какво? Започвате да печелите от блога си ли?

7. Това е свободно интернет-пространсто. Тясно ли ви е, та трябва и да се заяждате с други пишешти? Или по точно с пишештите, защото никъде и нищо не съм прочела от определени хора. И като изкритикувате някого по-топло ли ви става?  Нямам лични наблюдения за лошо отношение към мен, но чета за подобно към други. Защо?

8. Съществува някакво съперничество, но не разбирам за какво е. Кой чия паста е изял?  Кой чия чиния е облизал? Оставам с впечатление, че определен брой блогъри бродят из нет пространството, посещават постовете на други блогъри с една единствена цел: да критикуват, за унижат, да ухапят, да се присмеят. Само не разбирам какво им носи това?

Май имаше един подобен пост. Не копирам, а се опитвам да си изясня нещата. Просто така набързо да задам някои въпроси и евентуално да получа някои отговори.





Гласувай:
29




1. анонимен - да-така е-много точен поглед в/у блог-пространството-
03.12.2011 20:48
аз може би поради тези причини не съм написала нито ред-
все пак силите ми трябват в реала-кому са нужни тези препирни
и т.нар.блогови войни и интриги-не мога -уви-все още да си отговоря
на тези въпроси..:(((
цитирай
2. yotovava - :))))))))))))))))))))))))))))))))))
03.12.2011 20:52
Нищо никъде не ти носи.

Но по-важното е да не обръщаш внимание на злобните подмятания, защото... всъщност това е виртуал. Няма нищо общо с действителния живот.

Валя
цитирай
3. plushok - За това и питам. Но това не може да ме спре да пиша.
03.12.2011 21:01
hloris написа:
аз може би поради тези причини не съм написала нито ред-
все пак силите ми трябват в реала-кому са нужни тези препирни
и т.нар.блогови войни и интриги-не мога -уви-все още да си отговоря
на тези въпроси..:(((


Напиши някой ред. Хубаво е когато човек се престраши да направи нещо дори то да не се хареса на околните.
Поздрав!
цитирай
4. halon - Ami,
03.12.2011 21:01
Радвам се,че съм в "рехава "връзка с теб.А,това,което пишеш си е така...Поздрави.
цитирай
5. plushok - Ти винаги си толкова добронамерена! Спокойна вечер ти желая!
03.12.2011 21:02
yotovava написа:
Нищо никъде не ти носи.

Но по-важното е да не обръщаш внимание на злобните подмятания, защото... всъщност това е виртуал. Няма нищо общо с действителния живот.

Валя


С усмивки :)))))
цитирай
6. mt46 - Поздрав за постинга!
03.12.2011 21:10
Подкрепям позицията ти...
цитирай
7. plushok - Благодаря!:))))))
03.12.2011 21:18
mt46 написа:
Подкрепям позицията ти...

цитирай
8. plushok - Ти си едно хубаво изключение :)))))
03.12.2011 21:19
halon написа:
Радвам се,че съм в "рехава "връзка с теб.А,това,което пишеш си е така...Поздрави.


Далечни поздрави и от мен!
цитирай
9. анонимен - Наивността на младостта. :))) П...
03.12.2011 21:42
Наивността на младостта. :))) Потрай малко и ще ти светне.
цитирай
10. smani - Ама спри да се озадачаваш - това са ...
03.12.2011 22:28
Ама спри да се озадачаваш - това са нормални неща за блога.
цитирай
11. idealist - Има
03.12.2011 22:44
хора, които не могат сами нищо стойностно да сътворят или напишат. И затова се занимават с плюене по чуждите мнения или постинги. Викат им хейтъри и от тях няма спасение. Лично аз препоръчвам правилото "Убий простака с мълчание" :)
А иначе - споделям мнението в поста ти напълно.
цитирай
12. plushok - Няма за кога да трая. По-добре ти светни :))))))
03.12.2011 23:06
анонимен написа:
Наивността на младостта. :))) Потрай малко и ще ти светне.


Бая съм възрастна за това :))))
цитирай
13. plushok - Но защо да са нормални? Какво нормално има в грубостта?
03.12.2011 23:09
smani написа:
Ама спри да се озадачаваш - това са нормални неща за блога.


Не ги приемам за нормални, съжалявам.
А иначе благодаря, че се отби!

цитирай
14. hel - И мен ме озадачават. :)) И тук е, ...
03.12.2011 23:10
И мен ме озадачават. :))
И тук е, както в реала - има всичко! Но нека забелязваме и подкрепяме хубавото!
цитирай
15. plushok - С мълчание не може нищо да се убие. Вярвай, пробвала съм :)))))
03.12.2011 23:11
idealist написа:
хора, които не могат сами нищо стойностно да сътворят или напишат. И затова се занимават с плюене по чуждите мнения или постинги. Викат им хейтъри и от тях няма спасение. Лично аз препоръчвам правилото "Убий простака с мълчание" :)
А иначе - споделям мнението в поста ти напълно.


Благодаря за подкрепата!
Поздрав!
цитирай
16. plushok - Благодаря за подкрепата!
03.12.2011 23:12
hel написа:
И мен ме озадачават. :))
И тук е, както в реала - има всичко! Но нека забелязваме и подкрепяме хубавото!


Поздрав!
цитирай
17. анонимен - Такива
04.12.2011 06:54
постове като твоя са безмислени,писани са много кратно.
На въпросите,които задаваш скоро ще си отговориш сама,защото няма кой да го стори.
Просто буря в чаша вода!
Пп.ПишеЩи се пише с буквата Щ!
цитирай
18. анонимен - Ето например аз ще гласувам с положителен глас за конкретния пост
04.12.2011 12:10
защото съм съгласна напълно с мнението,което изказваш в точките 1,3,7и 8.
А с горното изречение отговарям и на въпроса ти от точка 5- щото понякога не ми се пишат коментари,а с гласа си лесно изразявам съгласие.
А като поразгледам другите ти неща,може да гласувам и за блога ти.Което ще рече ,че ми допадат повечето неща написани от теб.
Не знам защо разглеждаш трупането на гласове като някаква борба или нещо подобно те за мен са един вид положително мнение.
Поздрави !
цитирай
19. gocho52 - Хи хи хи...
04.12.2011 12:24
Всичко е точно.
Гласувам положително...
цитирай
20. plushok - Съгласен си с т.3, но си анонимен ???
04.12.2011 12:29
анонимен написа:
защото съм съгласна напълно с мнението,което изказваш в точките 1,3,7и 8.
А с горното изречение отговарям и на въпроса ти от точка 5- щото понякога не ми се пишат коментари,а с гласа си лесно изразявам съгласие.
А като поразгледам другите ти неща,може да гласувам и за блога ти.Което ще рече ,че ми допадат повечето неща написани от теб.
Не знам защо разглеждаш трупането на гласове като някаква борба или нещо подобно те за мен са един вид положително мнение.
Поздрави !


Може би има няколко анонимни с Блог Бг?
Не аз разглеждам по този начин трупането на мнения, а с това впечатление оставам като чета постовете, мненията, критиките на другите.
А иначе съм съгласна с факта, че давайки своя глас това е вид положително мнение за написаното.
цитирай
21. plushok - :))))))))))
04.12.2011 12:30
gocho52 написа:
Всичко е точно.
Гласувам положително...

цитирай
22. panazea - Аз се боря за твоето уважение !
04.12.2011 12:56
:)))
цитирай
23. plushok - Със същите чувства :)
04.12.2011 13:04
panazea написа:
:)))

цитирай
24. viovioi - И аз ти дадох точка, защото видях че имаш едва 470 гласа
04.12.2011 13:06
Въпреки че този постинг е доволно дразнещ.
цитирай
25. panazea - Ето моето мнение по твоите въпроси ! :)))
04.12.2011 13:16
http://panazea.blog.bg/technology/2010/08/23/posveteno.594868
цитирай
26. анонимен - Виртуала е част от реала.
04.12.2011 13:27
Има такива като рустам и джойси да речем, които ако не излеят някъде жлъчта си ще се пръснат от омраза. Така са устроени, щото са си гадини. Отвътре им идва, не го правят нарочно. Други, като полигор, са така самовлюбени, че липсата на почести ги обижда лично. Блога не е някаква стерилна част от обществото, а негова представителна извадка. Само че тук може да си анонимен, а в живота - не. Ако реално си мухльо, тука е мястото да намираш на другите махна и да се правиш на такъв, какъвто не си. Избиване на комплекси му викат в медицината. Какво има за чудене и питане?
цитирай
27. panazea - За всеки има място под Слънцето !
04.12.2011 13:42
Небето е по-хубаво със хиляди Звезди!
Мир Всем!
цитирай
28. plushok - Идеята ми не е да събирам гласове :))))
04.12.2011 13:51
viovioi написа:
Въпреки че този постинг е доволно дразнещ.


А с какво те дразни ... или не .. остави ...
цитирай
29. plushok - Да! :)))))
04.12.2011 13:52
panazea написа:
Небето е по-хубаво със хиляди Звезди!
Мир Всем!

цитирай
30. plushok - Да живее Блог.Бг - арената на неосъществените амбиции :))))
04.12.2011 13:59
анонимен написа:
Има такива като рустам и джойси да речем, които ако не излеят някъде жлъчта си ще се пръснат от омраза. Така са устроени, щото са си гадини. Отвътре им идва, не го правят нарочно. Други, като полигор, са така самовлюбени, че липсата на почести ги обижда лично. Блога не е някаква стерилна част от обществото, а негова представителна извадка. Само че тук може да си анонимен, а в живота - не. Ако реално си мухльо, тука е мястото да намираш на другите махна и да се правиш на такъв, какъвто не си. Избиване на комплекси му викат в медицината. Какво има за чудене и питане?


Умори ме от смях :)))) но ти благодаря за отговора!
цитирай
31. tera - Ами озадачавай се, колкото ти душа иска :)
04.12.2011 14:11
Това и ти си го писала, за да привлечеш внимание сигурно...

Колкото до копи-пейста - аз лично съм против, защото това е блог за пишещи хора с мнение. Ако са ти изтрябвали жълтите копирани статийки, мога да ти кажа откъде да ги намериш. Най-вече са от разкрития.com или пък teenproblems.com и прочее вдъхновяващи сайтове.

Всъщност този коментар го пиша заради "пишештите" - както си го изписала. Не знам до кой клас си учила граматика, но това си е потресающа неграмотност. Сори.

цитирай
32. plushok - Нямям нищо против Блог Бг.
04.12.2011 15:24
nalik написа:
Моето мнение може би щеше да бъде същото като твоето, ако го бях изказал преди 28ми ноември 2011г. На тази дата получих БАН от сайта VBOX7.COM поради изказване на мнението си за сайта и някои отделни потребители. Което по същество беше нещо като твоето изказване тук.

Идеята ми е, че BLOG.BG е в пъти по-толерантен към чуждите мнения и нека да ги наречем "боричканията" между потребителите и това може да бъде определено единствено като положително. Вярно е, че такова либерално поведение предизвиква и редица неудобства, но те са нищо в сравнение със запазването на свободата на словото, която намирам за първостепенна ценност.

Малко са местата в българското интернет-пространство, където човек от една страна може наистина да се отпусне и изкаже мнението си без притеснение и от друга все пак да има достатъчно голяма публика пред която да го стори и затова тези "злобнички" заяждания между блогърите са дребна цена за това, което имаме тук. Надявам се моето мнение да ви помогне да видите нещата от по-различен ъгъл. :))


Твърде от скоро съм тук, за да заема някакво конкретно становище. Тези драканици между потребителите беше първото ми впечатление, четейки още първите постове. Но скоро се случи пак и то на човек, който харесвам. Може това ме провокира да питам защо е необходимо да има подобни неща. Или по-точно между хора, които нито се познават лично, нито могат да си навредят реално с нещо. Безсмислена работа ми се видя, това е.
Иначе си е право - щом го има в живота защо пък тук да го няма?
Поздрав!
цитирай
33. plushok - Не, определено не е с тази цел. Но всеки има право на мнение.
04.12.2011 15:29
tera написа:
Това и ти си го писала, за да привлечеш внимание сигурно...

Колкото до копи-пейста - аз лично съм против, защото това е блог за пишещи хора с мнение. Ако са ти изтрябвали жълтите копирани статийки, мога да ти кажа откъде да ги намериш. Най-вече са от разкрития.com или пък teenproblems.com и прочее вдъхновяващи сайтове.

Всъщност този коментар го пиша заради "пишештите" - както си го изписала. Не знам до кой клас си учила граматика, но това си е потресающа неграмотност. Сори.



Не ми се прередактираше заради буквената грешка, въпреки че май са две. Та: извинявам се :) Но надали това е резултат от "потресающа неграмотност" :)))) А относно авторството на материалите не съм съгласна. Качество е да можеш да пишеш, но също така е и качество да можеш да извлечеш същественото от чужди писания.
цитирай
34. kite333 - Хе бъговете в блог бг са чести явления - гласувах ти за статията,
04.12.2011 15:51
а се оказах анонимна в коментара.Случва се понякога,може да се случи и на теб,да не се чудиш.
А и още - аз не съм съгласна с копи-пейста.
Но както се казва,гледна точка- казала котката и си облизала дупето.

Номер 18=kite333.
И пак поздрави,този път не анонимни :)
цитирай
35. plushok - Това не го знаех и ти благодаря за инфото! :)
04.12.2011 16:01
kite333 написа:
а се оказах анонимна в коментара.Случва се понякога,може да се случи и на теб,да не се чудиш.
А и още - аз не съм съгласна с копи-пейста.
Но както се казва,гледна точка- казала котката и си облизала дупето.

Номер 18=kite333.
И пак поздрави,този път не анонимни :)


Радвам се, че излезе от нежеланата анонимност!
Поздрав!
цитирай
36. viovioi - сега спокойно и мотивирано ще обясня позицията си.
04.12.2011 16:11
Човек в живота си се стреми към успех. Това понякога е кариера, понякога материално благополучие, спортен успех,в музика, искуства, реализация в личния живот и пр. Този стремеж не е самоцел, а начин да си осмислим живота , да се утвърдим и да се класираме по-напред. И затова е много важно да си на първа в блогбегето, да трупаш точки , да си в класаций всякакви и да си избран в любими. Затова аз ти давам точка за темата, а ти можеш да ми върнеш точка за хубавия коментар. Предварително благодаря:)
цитирай
37. viovioi - защо не ми даде точка, а само надникна в блога ми????
04.12.2011 16:22
nalik много ме разсмя с коментара си , да знаеш:)
"Идеята ми е, че BLOG.BG е в пъти по-толерантен към чуждите мнения и нека да ги наречем "боричканията" между потребителите "
Аз не мисля така да речем. Бяха ме баннали за нищо и никакъв коментар цели 5 месеца.
цитирай
38. plushok - Нали има свобода на словото?
04.12.2011 17:17
viovioi написа:
nalik много ме разсмя с коментара си , да знаеш:)
"Идеята ми е, че BLOG.BG е в пъти по-толерантен към чуждите мнения и нека да ги наречем "боричканията" между потребителите "
Аз не мисля така да речем. Бяха ме баннали за нищо и никакъв коментар цели 5 месеца.


Стига пост или мнение да не засягат политически, религиозни или расови въпроси, да не са цинични или обидни по същество - би трябвало да са свободни за изказ от всеки.
цитирай
39. swanlake - Аз смятам, че хората които сеят н...
04.12.2011 17:47
Аз смятам ,че хората които сеят негативизъм са хора които в реалния живот нямат кой знае какво поле за изява и общо взето никой не се интересува от мнението им. Ако се скарат или сбият в реалния живот може и да си го отнесат. Тук скрити зад анонимността или фалшиви имена дават воля на мислите си и един вид се разтоварват размахвайки някому ръст.Те са част от живота ни и трябва да ги приемем. Но аз не ги приемам на сериозно ,99% от тях дори и не отварям да видя какво са написали.За останалия 1% смятам ,че човека има какво да каже и покаже но си има определен проблем. Там влизам от скука,което състояние обаче рядко ме връхлита.Колкото до гласуването,за мен то е един вид поздрав ако нямаш време за нещо повече.Поздрави!
цитирай
40. plushok - Благодаря за отделеното време!
04.12.2011 18:53
swanlake написа:
Аз смятам ,че хората които сеят негативизъм са хора които в реалния живот нямат кой знае какво поле за изява и общо взето никой не се интересува от мнението им. Ако се скарат или сбият в реалния живот може и да си го отнесат. Тук скрити зад анонимността или фалшиви имена дават воля на мислите си и един вид се разтоварват размахвайки някому ръст.Те са част от живота ни и трябва да ги приемем. Но аз не ги приемам на сериозно ,99% от тях дори и не отварям да видя какво са написали.За останалия 1% смятам ,че човека има какво да каже и покаже но си има определен проблем. Там влизам от скука,което състояние обаче рядко ме връхлита.Колкото до гласуването,за мен то е един вид поздрав ако нямаш време за нещо повече.Поздрави!


Всеки има право на някакво мнение, но защо трябва да е негативно или защо трябва да се изказва с груби думи? Може леко да се намекне или културно да се направи забележка за дадена неточност или различно тълкувание.
Както е при теб.
Поздрав!
цитирай
41. plushok - nalik
04.12.2011 19:01
nalik написа:
Да знаеш, че във VBOX7 банът е завинаги и там се банват потребители и за малки прегрешения.


За втори път се цитира VBOX7 - ще взема да надникна какво е това :)
цитирай
42. анонимен - Лелееееей! А`м не така!
04.12.2011 19:25
Що зор се дава, за да се клечи на Първа, нямаш си представа. :-))))))))))))
Някои ат похватите са тъповато смешни. Примерно, региститаш си няколко акаунта и водиш интензивна хвалебствена дискусия със себе си. Понеже си се познаваш, караш го до 2 кратки изречения. И щракаш като пианист - виртуоз връз статията си. И си става... Нещо, като блогов онанистичен оргазъм се получава.
цитирай
43. plushok - :))))))))))
04.12.2011 19:28
katana написа:
Що зор се дава, за да се клечи на Първа, нямаш си представа. :-))))))))))))
Някои ат похватите са тъповато смешни. Примерно, региститаш си няколко акаунта и водиш интензивна хвалебствена дискусия със себе си. Понеже си се познаваш, караш го до 2 кратки изречения. И щракаш като пианист - виртуоз връз статията си. И си става... Нещо, като блогов онанистичен оргазъм се получава.


Това е върхът :) още се смея :))))))))
Ти сериозно? :)))))
Поздрав от единственото ми Аз !
цитирай
44. yotovava - Вярно е, а като изловиш няколко ника на един и същ човек и той почне да отрича - смешката е още по-голяма :))))))))))
04.12.2011 19:52
katana написа:
Що зор се дава, за да се клечи на Първа, нямаш си представа. :-))))))))))))
Някои ат похватите са тъповато смешни. Примерно, региститаш си няколко акаунта и водиш интензивна хвалебствена дискусия със себе си. Понеже си се познаваш, караш го до 2 кратки изречения. И щракаш като пианист - виртуоз връз статията си. И си става... Нещо, като блогов онанистичен оргазъм се получава.




Всъщност, Ани, висенето на първа не носи никакви дивиденти.
Даже подредбата по галерии се променя всяка седмица.
За мен е радостно, когато някой влезе в постинга ми, след като е минал 24-часовият период от публикуването. Което значи, че наистина ме чете. :))))))))))))))))))))))

Валя
цитирай
45. plushok - Вале, благодаря!
04.12.2011 20:32
Ей, най на края я намерих тази прехвалена първа :)))))
Направила съм си отметката направо на моята страница и не я виждах когато влизам в блога.
Естествено, че нищо не носи. Аз за това и се чудих. А сега, когато накрая е видях - ми ... не е нещо особено.
Човек се учи цял живот. Ха-ха ...
И благодаря на всички за отзивчивостта .... много сте мили :)))))
цитирай
46. pcelata - Здравей мила.
04.12.2011 20:59
Пет пари не давам,дали съм на първа или не!!!!!! Обаче,винаги се радвам,когато си при мен и още няколко човека.Напълно те подкрепям.А що се касае,до анонимните....Нямам идея,защо и как? Но им пожелавам;здраве,щастие и много положителни мисли и емоций.Нали знаеш приказката;Нямам нито времето,нито желанието-да плащам,за чужди грешки.Сърдечно те прегръщам.
цитирай
47. plushok - Ей, много се радвам че се отби Пчеличке :)
04.12.2011 21:02
И аз не давам пет пари, но съм благодарна че има свестни и стойностни хора тук.
Сърдечни прегръдки и от мен!
цитирай
48. plushok - pcelata
04.12.2011 21:06
Защо не мога да вляза при теб? Блокирала си профила или нещо има бъг?
цитирай
49. анонимен - "с други пишешти? Или по точно с пишештите"
04.12.2011 21:08
неграмотнико - пишеЩИ се пише
цитирай
50. plushok - Разбрах ве :))))))
04.12.2011 21:15
И няма да го прередактирам.
Ще броя колко хора ще ме обвинят за неграмотна. Кеф :))))))
цитирай
51. анонимен - Благодарско, значи... С Валето сме професори по изнервяне на малоумници
04.12.2011 22:57
plushok написа:
katana написа:
Що зор се дава, за да се клечи на Първа, нямаш си представа. :-))))))))))))
Някои ат похватите са тъповато смешни. Примерно, региститаш си няколко акаунта и водиш интензивна хвалебствена дискусия със себе си. Понеже си се познаваш, караш го до 2 кратки изречения. И щракаш като пианист - виртуоз връз статията си. И си става... Нещо, като блогов онанистичен оргазъм се получава.


Това е върхът :) още се смея :))))))))
Ти сериозно? :)))))
Поздрав от единственото ми Аз !

Е, аз имам още едно аз, ама малко колективно. С още 3 мързела, които ги мързи да си направят блогове.
Остав ги редакторите. Не правят разлика между печатни грешки и неграмотност.
цитирай
52. plushok - Усмивки :)))))))))))))))
05.12.2011 06:55
katana - Благодарско, значи... С Валето сме професори по изнервяне на малоумници
цитирай
53. panazea - Къде щяхме да се срещнем
06.12.2011 21:21
в необятната Вселена?
цитирай
54. plushok - А, има и по-близки места :))))))))
06.12.2011 21:51
panazea написа:
в необятната Вселена?

цитирай
55. ronix - ronix
07.12.2011 19:48
Споделям напълно написаното в постинга!
Имам въпрос относно: "С мълчание не може нищо да се убие. Вярвай, пробвала съм":
А как да се реагира при агресия от човек тип-мутра, употребяващ силови методи и действия, когато обектът на агресията не познава и не владее силовия репертоар?
Поздрави
цитирай
56. plushok - Винаги може да се намери начин.
07.12.2011 20:31
Поне според мен с мълчание и мравка няма да убием в държавата-джунгла, в която живеем. Ако те ударят по едната буза подложи и другата - не е за мен.
Разговорът, умението да водим спор, убедителността в изказа ни, доказването на твърденото от нас с факти, упорството в доказването на истината или поне това, което ние смятаме за истина.
Човек трябва да вярва в нещо, за да е в състояние адекватно да го защити от нападки.
А нападки винаги ще има. Озадачава ме това, че те са немотивирани, някак хаотични, сякаш сами за себе си. Нападат се хора само заради самото нападение, заради възможността да се изяви собственото АЗ и удоволствието да си въобрази, че така е наранил другия, уязвил го е.
Продължава да ме озадачава подобно проявление.
Не съм светец. И аз ще нападна, но само: ако ме нападнат и ако неправдата е явна и още повече - безсмислена.
Поздрав и се радвам, че се отби!
цитирай
57. vandela007 - Стига пост или мнение да не засягат ...
11.12.2011 14:11
plushok написа:
Стига пост или мнение да не засягат политически, религиозни или расови въпроси....


Аз пиша по религиозни въпроси. Вярвам в Бог и във всички пророчества, записани в Библията. Вярвам, че този свят ще има край - това е лошата новина; вярвам, че Господ е промислил спасение за всеки, който повярва в Него - и това е добрата новина.
Пиша в блога, за да мога да популяризирам добрата вест за спасението. Иска ми се повече хора да чуят тази вест, да опознаят Исус Христос, да разберат Неговия спасителен план и в крайна сметка да се спасят: от греха и за вечността.
Вярвам, че Божият Дух ме води и ме употребява според волята си. Затова никак не се тревожа дали съм на първа страница и колко са гласували за мен. Вярвам, че Господ води и тези, които четат в блога ми. Може да не са много, но вярвам, че повечето от тях Светият Дух ги е "довел" при мен. Едни четат и ще се обърнат към Бога; други четат, за да критикуват, но Бог тества всеки.

Приятен неделен следобед!
цитирай
58. plushok - Всеки пише за това, което го интересува ....
11.12.2011 18:09
vandela007 написа:
Аз пиша по религиозни въпроси. Вярвам в Бог и във всички пророчества, записани в Библията. Вярвам, че този свят ще има край - това е лошата новина; вярвам, че Господ е промислил спасение за всеки, който повярва в Него - и това е добрата новина.
Пиша в блога, за да мога да популяризирам добрата вест за спасението. Иска ми се повече хора да чуят тази вест, да опознаят Исус Христос, да разберат Неговия спасителен план и в крайна сметка да се спасят: от греха и за вечността.
Вярвам, че Божият Дух ме води и ме употребява според волята си. Затова никак не се тревожа дали съм на първа страница и колко са гласували за мен. Вярвам, че Господ води и тези, които четат в блога ми. Може да не са много, но вярвам, че повечето от тях Светият Дух ги е "довел" при мен. Едни четат и ще се обърнат към Бога; други четат, за да критикуват, но Бог тества всеки.

Приятен неделен следобед!


С изречението "..Стига пост или мнение да не засягат политически, религиозни или расови въпроси...." съм имала предвид никой да не наранява тези наоколо ако не споделят политическите, религиозните и други пристрастия. Всеки е свободен да пише за всичко стига с това да не наранява хората около себе си - това съм имала предвид ....
Благодаря, че надникна!
Поздрав!
цитирай
59. анонимен - buy viagra 397 2587
17.10.2012 01:37
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#919>buy viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#522>buy viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#6397 generic viagra
цитирай
60. анонимен - payday loans online 586 5843
17.10.2012 01:39
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#3335>payday loans online</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#10704>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#15940 payday loans online
цитирай
61. анонимен - levitra online 13007
20.10.2012 09:58
<a href=http://orderlevitrahere.com/#bcfbh>levitra online without prescription</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#gcxbf >levitra 20 mg</a> , http://orderlevitrahere.com/#xgjfa cheap levitra
цитирай
62. анонимен - buy cialis online 18120
20.10.2012 20:16
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#wpfht>buy cheap cialis</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#tjian >cheap cialis online</a> , http://ordercheapcialishere.com/#judhc generic cialis
цитирай
63. анонимен - payday loans 894 19039
21.10.2012 03:09
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#1938>payday loans</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#8533>payday loan</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#12714 payday loan
цитирай
64. анонимен - viagra online 304 14363
21.10.2012 05:04
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#13595>buy viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#19243>buy viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#7124 buy generic viagra
цитирай
65. анонимен - kamagra soft 5448
22.10.2012 06:38
<a href=http://orderkamagranow.com/#dlpjt>purchase kamagra</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#ontln >kamagra 100mg</a> , http://orderkamagranow.com/#wiqpx kamagra online
цитирай
66. анонимен - buy generic cialis 799 339
22.10.2012 21:15
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#20120>buy generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#9744>buy cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#20101 buy cialis
цитирай
67. анонимен - cheap generic viagra 1101
22.10.2012 22:02
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#ntvlq>generic viagra</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#vdbao >viagra 120 mg</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#djomw viagra 200 mg
цитирай
68. анонимен - payday loans 306 11841
22.10.2012 23:15
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#18934>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#21338>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#10403 payday loans
цитирай
69. анонимен - generic levitra
23.10.2012 03:10
If you want to buy levitra use keywords <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#5543>buy levitra online</a>, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#1137>cheap levitra</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#1484 online
цитирай
70. анонимен - cheap viagra 4395
24.10.2012 09:46
<a href=http://viagrastorehere.com/#wbptn>viagra online</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#uafae >buy viagra online</a> , http://viagrastorehere.com/#hcotj cheap viagra
цитирай
71. анонимен - cheap kamagra 2103
24.10.2012 18:26
<a href=http://kamagrastorehere.com/#xfyrn>buy kamagra</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#zgzur >generic kamagra</a> , http://kamagrastorehere.com/#bmxuc cheap kamagra
цитирай
72. анонимен - buy levitra 2493
26.10.2012 04:08
<a href=http://levitrastorehere.com/#btgbb>levitra online</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#qqvbd >buy levitra online</a> , http://levitrastorehere.com/#unrny levitra online
цитирай
73. анонимен - cialis online 17042
26.10.2012 08:04
<a href=http://cialisstorehere.com/#qtoeh>cheap cialis</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#rsscv >cheap cialis</a> , http://cialisstorehere.com/#tmkzl cheap cialis
цитирай
74. анонимен - payday loans online 3545
27.10.2012 15:21
<a href=http://directlenderloanshere.com/#mtkix>payday loans online</a> - <a href=http://directlenderloanshere.com/#cxyvg >direct lender payday loans</a> , http://directlenderloanshere.com/#wcrvx payday loans online
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plushok
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 465719
Постинги: 82
Коментари: 603
Гласове: 1198
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031