Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2011 10:10 - Хранителен режим: д-р Бари Сиърс
Автор: plushok Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4306 Коментари: 5 Гласове:
4



Броенето на калории за повечето хора е трудоемка работа. За мен - също.
За това след дълго проучване се спрях на "Зоната" на д-р Бари Сиърс. Има издадени книги на български, има и книги на наши диетолози, пример д-р Папазова и др. - т.е. има достатъчно информация на български език и човек лесно може да се снабди с тях дори в електронен вариант.
В Зоната няма броене на калории. Сиърс разделя приема на храна на блокове. Като във всяко хранене присъстват В, М и В. При три основни хранения той въвежда и две до три междиннни хапвания. За нетрениращи хора /в случая жени/ са достатъчни 9-11 блока.
Аз приемам 9 блока на ден. 11 блока са ми вече много. В последната си книга, която още не е преведена на български, той приема 11 блока за основа.
Това е много храна и никой, спрял се на този хранителен режим, няма да се оплаче, че гладува.
Но балансираното хранене, приема на достатъчно от всичко необходимо за организма без да се прекалява води до постепенно регулиране на теглото.
Сиърс разглежда храната като лекарство. Така както не бихте си изпили антибиотика на веднъж. Лекарят ви го предписва на определи във времето и количеството приеми, така и Сиърс разделя храната на времеви и количествени приеми в съответствие на теглото, възрастта, дневната ви активност и др. показатели.

Защо аз се спрях точно на този режим след години лутане по диети и други хранителни режими?

Страдам от главоболие от дете. Винаги силно или по-леко ме е боляла главата. Бях го приела като даденост. След 5-6 дена дори не в центъра на Зоната, още не бях толкова напред с материала, а в орбита около нея и щок .... мен не ме болеше главата.
Направих си експеримент: излязох от Зоната и О, Ужас - главата започна жестоко да ме боли. При следващото хранене бях отново в Зоната - главоболието изчезна.
Дори сега, когато ме заболи глава, веднага се замислям какво последно съм хапнала. И ако съм надвишила, примерно В бързо хапвам малко М за баланс и след минути всичко е ОК!

Друг ефект от Зоната се оказа кръвната ми захар. Бяха ми открили начален стадий на диабет със съотвентните лекарства. След половин година хранене по Зоната и кръвният ми профил показа норми на млад човек.

Това са два от плюсовете, които са забелязани при всички, които са на този режим. Ако се разровите по форумите - ще се убедите.

Това не е реклама. Споделям опита си.

А сега да попитам тези, които обръщат внимание на приема си  на храна: Вие какъв режим спазвате? Споделете Вашият опит. Дайте Вашите съвети.

Нека спрем да се храним с боклуци: дюнери от сергии със съмнителни хигиенни норми, трасмазнини и чипсове, сладкиши съдържащи аспартам и широко рекламирани дъвки, пак с убийствено вредния аспартам,  газираните напитки /а знаете ли как се приготвят и бутилират? Ако знаехте - никога нямаше да вкусите и капчица от тях/.

Чакам Вашите мнения, Вашите съвети, коменари и несъгласия.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. halon - Ооо,ами сега............
24.05.2011 10:18
Как се приготвят газираните напитки ?
цитирай
2. plushok - Как ли :)
24.05.2011 10:27
По Дискавъри често има филмчета за производствените процеси на различни продукти: от керемиди до шоколад.
В едно от тези предавания показваха как се почистват огромните цистерни, в които се приготвят и съхраняват "вкусните" напитки преди бутилирането.
След изпразването на дъното му лежаха трупчетата на няколко диви плъха.
От кога ли се разлагат в този огромен казан и на колко време се почиства и подобни боклуци се махат? Замисляли ли сте се?
цитирай
3. halon - Ами тогава,
24.05.2011 10:31
Край на газираните напитки.Зарекох се...Еееее...отвреме на време ще " съгреша " с някоя и друга ...бира.
Поздрави.
цитирай
4. plushok - Домашни безалкохолни напитки
24.05.2011 10:47
Че кой казва да не пием разхладителни безалкохолни напитки?
Не и аз.
Пия си, но си ги приготвям у дома.
Студен плодов чай с истински лимон вместо разтворимите ароматизатори със захар по магазините, домашна лимонада, домашен сок от плодове или домати.
Винаги има начин ако човек го реши.
Виж за бирата ... не знам как да си я приготвя домашно. :)))
цитирай
5. анонимен - А пък бирата.....
16.09.2012 00:47
Maliiii,ако знаеш пък бирата как я правят,ама....Първо отлежава ечемика и водата в едни големи резервоари,който никога не мият,отгоре са отворени,а плъховете просто се надбягват по пътеките,ама като ти казвам плъх,сещай сеза малки котета по около 500-700 грама,отделно циганите дето ги облужват казаните никога не ходят до тоалетната...а бе....отврат,хубавото е,4е накрая бирената те4ност се вари и обработва за чистота.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plushok
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 465788
Постинги: 82
Коментари: 603
Гласове: 1198
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031